Skapa er ultimata säljprocess!

Oavsett storlek på ditt företag har vi rätt plan med funktioner för dina behov, för att du ska kunna optimera och effektivisera din försäljningsprocess och stänga affärer som aldrig förr.

Scrolla för att jämföra

Essential

150 kr

per användare/månad

Paketet för mindre säljteam som vill skapa ett effektivt, digitalt kontraktsflöde för snabbare avslut.

Prova gratis

Deal Room

Vårt Deal Room handlar om att skapa engagemang och nära samarbete mellan köpare och säljare – i ett gemensamt, delat utrymme. Ladda upp säljmaterial, presentationer, skapa gemensamma handlingsplaner, chatta och förhandla med dina köpare i realtid.

Prova gratis

0 kr

testa 14 dagar gratis

Få tillgång till hela plattformen och upplev kraften i vårt Deal Room. Inget kreditkort krävs.

Prova gratis

Professional

390 kr

per användare/månad

För växande företag som skapar presentationer och offerter i större skala och behöver mer avancerade deal management-funktioner.

Obegränsat antal rum

Smarta mallar

Spårning och insikter

Skräddarsydd branding

HubSpot integration

Enterprise

conversation-chat-1

Let's talk

En skalbar lösning för större företag med mer komplexa deal management-behov som vill erbjuda bästa tänkbara digitala köpupplevelsen till sina kunder.

Allt i Professional, plus:

CPQ & Produktbibliotek

Single sign-on (SSO)

Premium integrationer

Contract Room

Ge era säljare möjlighet att prestera på topp och skapa fantastiska offerter och signerbara kontrakt på bara några minuter. Skapa nya offerter med hjälp av vår Editor direkt i plattformen, eller använd våra färdiga smarta mallar för att komma igång snabbt.

Prova gratis

0 kr

testa 14 dagar gratis

Få tillgång till hela plattformen och upplev kraften i vårt Contract Room. Inget kreditkort krävs.

Prova gratis

Professional

490 kr

per användare/månad

En kraftfull lösning för växande företag som skapar och skickar offerter och signeringsbara kontrakt i större skala.

Obegränsad e-signatur

Obegränsat antal rum

Spårning och insikter

Skräddarsydd branding

Chrome integrationer

Enterprise

conversation-chat-1

Let's talk

Nästa nivå för större företag och säljteam som vill erbjuda sina kunder en digital köp- och signeringsupplevelse i världsklass.

Allt i Professional, plus:

CPQ & Produktbibliotek

Avtalshantering

Single sign-on (SSO)

Premium integrationer

Den kompletta Digital Sales Room plattformen!

Lyft din försäljningsprocess till nya höjder med hjälp av ett Digital Sales Room. Samarbeta sömlöst och avsluta affärer snabbare med vårt Deal Room och Contract Room – ditt hemliga vapen från första möte till stängd affär.

Prova gratis

0 kr

14 dagar gratis trial

Få tillgång till hela vår Digital Sales Room plattform och upplev något helt unikt. Inget kreditkort krävs.

Prova gratis

Professional

790 kr

per användare/månad

För växande företag eller säljteam som vill optimera sin köp- och säljprocess med ett användarvänligt Digital Sales Room.

Obegränsat antal rum

Obegränsad e-signatur

Skräddarsydd branding

Smarta mallar

Spårning och insikter

Enterprise

conversation-chat-1

Let's talk

För större säljteam eller företag som vill effektivisera komplexa försäljningsprocesser och öka försäljningsintäkterna med hjälp ett framtidssäkrat Digital Sales Room.

Allt i Professional, plus:

CPQ & Produktbibliotek

Avtalshantering

Single sign-on (SSO)

Premium integrationer

  • Nordic Hotels
  • Anticimex
  • Reachdesk
  • Demodesk
  • nShift
  • Varnish
  • Social Talent Horizontal
  • Bannerflow
  • Salesscreen
  • Bookwire
  • Chargebee

Jämför våra planer

Full Suite

Innehåller Deal Room & Contract Room

Scrolla för att jämföra

Professional
Enterprise

Deal Room

Inkluderas i Full Suite

Scrolla för att jämföra

Professional
Enterprise

Obegränsat antal rum

Inga begränsingar kring hur många rum du kan ha aktiva

Arkiv

Spara säljrum i GetAccept

GetAccept mobilapp

Vår app för iOS och Android

Flexibel innehållsstruktur

Dela in dina rum i sektioner, som du kan dölja och sedan visa när du guidar dina kunder genom säljprocessen.

Teams

Gruppera dina användare i team, där du kan tilldela olika roller och följa utvecklingen

Avdelningar

Lägg till användare på separata underkonton för olika avdelningar i din organisation, såsom HR och ekonomi.
Add-on

Automatiska påminnelser

Schemalägg uppföljning som påminner dina kunder

Spela in video

Lägg till en personlig touch till dina utskick med hjälp av en personlig video

Chatta med dina kunder

Svara på frågor och håll igång dialogen direkt i det digitala säljrummet för att samla och effektivisera kommunikationen på ett ställe

SMS* Inbjudan + påminnelser

Nå ut och påminn dina kunder med ett SMS *Extra kostnader för SMS kan förekomma

Live länk för delning av innehåll

Dela dina GetAccept rum enkelt med en länk för att samla allt relevant innehåll

Spårning och insikter

Få insikter kring hur mottagarna interagerar med innehållet i ditt digitala säljrum

In-app editor

Skapa kundanpassat säljmaterial med GetAccepts inbyggda redigeringsverktyg

Smarta mallar

Skapa och återanvänd mallar från GetAccept eller från ditt eget bibliotek

Bibliotek

Förvara och organisera ditt säljmaterial på ett ställe

Inställningar för ditt brand

Skräddarsy dina utskick och skapa en mer professionell kundupplevelse i GetAccept
Skräddarsydd branding
Skräddarsydd branding + HTML e-postmallar

Pristabell

Skapa och prissätt dina offerter automatiskt vilket även inkluderar eventuella rabatter och skatt.

Produktbibliotek

Produktbibliotek: Antalet produkter du kan lagra i ditt produktbibliotek i syfte för att skapa offerter

CPQ

Samla dina produkter och skapa helt felfria offerter på nolltid.

Tvåfaktorsautentisering

Låt användare logga in med både mail och sms för ökad säkerhet

GDPR compliance

Vi följer EDBP rekommendationer

SOC2 compliance

SOC2 compliance rapport tillgänglig på begäran

eID verifikation

(BankID Sverige och Norge, MitID, Tupas). Vi använder eID i Sverige, Norge, Danmark och Finland för att öka säkerheten.

SSO/SAML

Hantera användare och inloggningar med SSO, t.ex. Azure
Add-on

HubSpot

Chrome integration inkluderat i alla planer

Salesforce

Den inbyggda integrationen ger dig fördelarna från GetAccept direkt i din Salesforce-miljö. Kompatibel med Salesforce planerna: Enterprise, Unlimited, Developer och Performance
Add-on

GetAccept Automations

Integrera GetAccept med ditt digitala ekosystem och automatisera dina arbetsflöden för att spara tid och öka effektiviteten.
Add-on
Add-on

API-läsbehörighet

Add-onBygg anpassade verktyg och integrationer med GetAccept
Add-on

API redigeringsåterkomst

Skapa och skicka GetAccept-dokument från externa appar och program med vårt API.
Add-on
Add-on

Kundservice

Vi hjälper ditt team att få ut det mesta av GetAccept. Du har snabb tillgång till kundsupport som guidar dig genom plattformen och svarar på dina frågor.
Hjälpcenter + chattsupport (06:00 - 00:00 UTC)
Hjälpcenter + chattsupport (06:00 - 00:00 UTC)

Dedikerad customer success manager

En Customer Success Manager hjälper dig att komma igång och finns kontinuerligt till hands för att du ska få ut maximal nytta av plattformen
Add-on
Add-on

Contract Room

Inkluderas i Full Suite

Scrolla för att jämföra

Professional
Enterprise

Obegränsad e-signatur

Juridisk bindande i hela världen

Obegränsat antal rum

Inga begränsingar kring hur många rum du kan ha aktiva

Arkiv

Spara säljrum i GetAccept

GetAccept mobilapp

Vår app för iOS och Android

Avtalshantering

Lagra och hantera undertecknande dokument och skicka automatiserade påminnelser rörande förnyelse
Add-on

Teams

Gruppera dina användare i team, där du kan tilldela olika roller och följa utvecklingen

Avdelningar

Lägg till användare på separata underkonton för olika avdelningar i din organisation, såsom HR och ekonomi.
Add-on

Automatiska påminnelser

Schemalägg uppföljning som påminner dina kunder

Spela in video

Lägg till en personlig touch till dina utskick med hjälp av en personlig video

Chatta med dina kunder

Svara på frågor och håll igång dialogen direkt i det digitala säljrummet för att samla och effektivisera kommunikationen på ett ställe

SMS* Inbjudan + påminnelser

Nå ut och påminn dina kunder med ett SMS *Extra kostnader för SMS kan förekomma

Live länk för delning av innehåll

Dela dina GetAccept rum enkelt med en länk för att samla allt relevant innehåll

In-app editor

Skapa kundanpassat säljmaterial med GetAccepts inbyggda redigeringsverktyg

Smarta mallar

Skapa och återanvänd mallar från GetAccept eller från ditt eget bibliotek

Bibliotek

Förvara och organisera ditt säljmaterial på ett ställe

PDF & editor fields

Add signature fields or input fields to your documents

Merge tags

Integrera data från ditt CRM i dina dokument för att automatisera dokumentskapande.

Inställningar för ditt brand

Skräddarsy dina utskick och skapa en mer professionell kundupplevelse i GetAccept
Skräddarsydd branding
Skräddarsydd branding + HTML e-postmallar

Bilagor

Ladda upp bilagor till ditt dokument i GetAccept
Bilagor för avsändare
Bilagor för avsändare + mottagare

Pristabell

Skapa och prissätt dina offerter automatiskt vilket även inkluderar eventuella rabatter och skatt.

Produktbibliotek

Produktbibliotek: Antalet produkter du kan lagra i ditt produktbibliotek i syfte för att skapa offerter
3
Obegränsat

CPQ

Samla dina produkter och skapa helt felfria offerter på nolltid.

Uppladdning från mottagare

Mottagare av dokument kan själva ladda upp sina filer för att effektivisera kommunikationen

Dokumentspårning & kundinsikter

Få förståelse för hur dina mottagare interagerar med dokument och annat innehåll i ditt digitala säljrum.

Dashboard för säljresultat

Vår dashboard ger dig en översikt av utvecklingen på dina utskickade offerter och avtal i realtid

Deal score

Med hjälp av machine learning sätts en mätpunkt på varje utskick: ju högre poäng = desto större sannolikhet för påskrivet avtal!

Rapportering och analys

Förstå hur ditt digitala säljrum och tillhörande dokument presterar över tid

Tvåfaktorsautentisering

Låt användare logga in med både mail och sms för ökad säkerhet

GDPR compliance

Vi följer EDBP rekommendationer

SOC2 compliance

SOC2 compliance rapport tillgänglig på begäran

AATL (Adobe Trusted certificate)

Inkludera ett elektroniskt sigill i dina dokument, så att du kan kontrollera giltigheten i Adobe Acrobat

SMS utskick

Dela länkar och godkänn mottagaren med hjälp av SMS

eID verifikation

(BankID Sverige och Norge, MitID, Tupas). Vi använder eID i Sverige, Norge, Danmark och Finland för att öka säkerheten.

SSO/SAML

Hantera användare och inloggningar med SSO, t.ex. Azure
Add-on

HubSpot

HubSpotChrome integration inkluderat i alla planer

Pipedrive

Chrome integration inkluderat i alla planer

Andra Chrome integrationer

Limego, FreshSales, UpSales

GetAccept Automations

Integrera GetAccept med ditt digitala ekosystem och automatisera dina arbetsflöden för att spara tid och öka effektiviteten.
Add-on
Add-on

Betalningsintegrationer

Anslut GetAccept till Stripe, Chargebee eller Authorize.net för att bekvämt samla in betalningar från dina kunder direkt i försändelsen
Add-on

Salesforce

Den inbyggda integrationen ger dig fördelarna från GetAccept direkt i din Salesforce-miljö. Kompatibel med Salesforce planerna: Enterprise, Unlimited, Developer och Performance
Add-on

Lime CRM

Integrera med både on-premise och webbklient
Add-on

SuperOffice

Integrera både lokalt eller via webbklient
Add-on

API-läsbehörighet

Add-onBygg anpassade verktyg och integrationer med GetAccept
Add-on

API redigeringsåterkomst

Skapa och skicka GetAccept-dokument från externa appar och program med vårt API.
Add-on
Add-on

Microsoft

Anslut GetAccept till din Microsoft-miljö med Microsoft Dynamics CRM, Powerautomate PowerApps och Sharepoint
Add-on

Anpassade integrationer

GetAccepts integrationsplattform ansluter till verktyg som hanterar din befintliga techstack, t.ex. SAP, Netsuite och Oracle
Add-on

HR integrationer

Använd GetAccept för att skicka och signera anställningskontrakt, and hålla kontakten med kandidater genom Teamtailor, Sympa & Workday.
Add-on

Kundservice

Vi hjälper ditt team att få ut det mesta av GetAccept. Du har snabb tillgång till kundsupport som guidar dig genom plattformen och svarar på dina frågor.
Hjälpcenter + chattsupport (06:00 - 00:00 UTC)
Hjälpcenter + chattsupport (06:00 - 00:00 UTC)

Dedikerad customer success manager

En Customer Success Manager hjälper dig att komma igång och finns kontinuerligt till hands för att du ska få ut maximal nytta av plattformen
Add-on
Add-on

Essential

Inkluderas i Contract Room och Full Suite

Scrolla för att jämföra

Funktioner

Obegränsad e-signatur

Obegränsat antal användare

Så många användare som du behöver på ditt konto

GetAccept mobilapp

Vår app för iOS

Arkiv

Spara säljdokument i GetAccept

Aktiva dokument

Antalet dokument som du kan ha ute för underskrift åt gången.
10

Automatiska påminelser

Schemalägg uppföljning som påminner dina kunder om aktuella dokument

Spela in video

Lägg till en personlig touch till dina utskick med hjälp av en personlig video

Chatta med dina kunder

Svara på frågor och håll igång dialogen direkt i det digitala säljrummet för att samla och effektivisera kommunikationen på ett ställe

Live länk för delning av innehåll

Dela dina GetAccept rum enkelt med en länk för att samla allt relevant innehåll

In-app editor

Skapa kundanpassat säljmaterial med GetAccepts inbyggda redigeringsverktyg

Smarta mallar

Skapa och återanvänd mallar från GetAccept eller från ditt eget bibliotek

Bibliotek

Förvara och organisera ditt säljmaterial på ett ställe

Pristabell

Skapa och prissätt dina offerter automatiskt vilket även inkluderar eventuella rabatter och skatt.

Inställningar för ditt brand

Skräddarsy dina utskick och skapa en mer professionell kundupplevelse i GetAccept
Enkel branding med logo

Produktbibliotek

Produktbibliotek: Antalet produkter du kan lagra i ditt produktbibliotek i syfte för att skapa offerter
3

Dokumentspårning & kundinsikter

Få insikter kring exakt hur dina mottagare interagerar med dina dokument.

Dashboard för säljresultat

Vår dashboard ger dig en översikt av utvecklingen på dina utskickade offerter och avtal i realtid

Tvåfaktorsautentisering

Låt användare logga in med både mail och sms för ökad säkerhet

GDPR compliance

Vi följer EDBP rekommendationer

SOC2 compliance

SOC2 compliance rapport tillgänglig på begäran

HubSpot

Chrome integration ingår

Pipedrive

Chrome integration ingår

Andra Chrome integrationer

Limego, FreshSales, UpSales

Kundservice

Vi hjälper ditt team att få ut det mesta av GetAccept. Du har snabb tillgång till kundsupport som guidar dig genom plattformen och svarar på dina frågor.
Hjälpcenter + chattsupport (06:00 - 00:00 UTC)

Dedikerad customer success manager

En Customer Success Manager hjälper dig att komma igång och finns kontinuerligt till hands för att du ska få ut maximal nytta av plattformen
Add-on

FAQs

GetAccept erbjuder en plattform för att skapa Digitala säljrum utformad för alla typer av avdelningar och företag: It & teknologi, telekom & media, kommersiella fastigheter och mäklare, grossist- och detaljhandel, transport & logistik, konsulttjänster och professionella tjänster. Läs mer om varje bransch här.

Kolla in vår integrationsida för mer information om våra olika integrationer.

Essential kunder har möjlighet att betala månadsvis eller årligen. Professional och Enterprise-kunder betalar för licensen årligen.

Våra kundansvariga är produktexperter och de kommer att guida dig genom en kundanpassad demo av plattformen, samt svara på eventuella frågor.

Skapa en wow-upplevelse och stäng fler affärer

bookDemo__form-image}}

Upplev GetAccept i verkligheten!

I din skräddarsydda live-demo visar vi dig hur du kan revolutionera dina försäljningsresultat och imponera på dina kunder med den bästa digitala försäljningsupplevelsen

 Mikko Honkanen - CEO & Co founder

"GetAccept hjälper våra säljare att veta vem de ska kontakta och när. Med bättre insikter hjälper verktyget oss att lägga tid på rätt sak och på så vis att stänga fler affärer!"
Mikko Honkanen, CEO & Co founder, Vainu

contact__form-image}}

Prata med en expert idag.

 Mikko Honkanen - CEO & Co founder

"GetAccept hjälper våra säljare att veta vem de ska kontakta och när. Med bättre insikter hjälper verktyget oss att lägga tid på rätt sak och på så vis att stänga fler affärer!"
Mikko Honkanen, CEO & Co founder, Vainu